Ann

Bressanone - Matthew Lien

Here I stand in Bressanone

我脚踏布雷萨诺内大地

With the stars up in the sky

满天繁星高悬在头顶

Are they shinning over Brenner

星光啊闪闪可是要越过布雷纳

And upon the other side

一直照到远处的那一头

You would be a sweet surrender

亲爱的请你交还我的手

I must go the other way

我得调头去赶路

And my train will carry me onward

列车会载着我往前行

Though my heart would surely stay

而我的心必定会停留

Wo,my heart would surely stay

哦,我的心一定会停留

Now the clouds are flying by me

乌云此时在我侧畔飞

And the moon is on the rise

月亮也在匆匆把路行

I have left stars behind me

我将星星留在了身后

They will diamonding your sky

好让它们钻石般妆扮你的天空

You would be a sweet surrender

亲爱的请你交还我的手

I must go the other way

我得调头去赶路

And my train will carry me onward

列车会载着我往前行

Though my heart would surely stay

而我的心必定会停留

Wo,my heart would surely stay

哦,我的心一定会停留

上一篇 下一篇

© Ann | Powered by LOFTER